Nieuws: Thalys biedt reizigers meer flexibiliteit

Vanaf vandaag, 9 maart 2021, biedt Thalys haar reizigers tijdens de coronacrisis meer flexibiliteit als het om de treintickets gaat. Je kan nu namelijk t/m 30 augustus 2021 je Thalys tickets omboeken tot en met de dag van vertrek.

Ticketaanbod

Deze tijdelijke regeling geldt voor het volledige ticketaanbod van Thalys. Mensen die , wanneer het weer kan en mag willen reizen, kunnen met een gerust hart een ticket reserveren. De datum van het ticket kan nu dus worden gewijzigd tot en met de dag van vertrek.

“Reizigers hebben momenteel behoefte aan flexibiliteit en willen gerustgesteld worden bij het plannen van een reis. Om hieraan te voldoen hebben we onze voorwaarden aangepast om op die manier het volledige aanbod flexibel te maken. Reizigers kunnen dus met een gerust hart tickets reserveren en reisdata aanpassen indien dat nodig is”, aldus Bruno Dierickx, Marketing en Sales Director van Thalys.

Extra info

  • Boekingsdatum: vanaf 9 maart t/m 30 augustus 2021.
  • Verkoopvoorwaarden: Dit aanbod is geldig op alle gebruikelijke online verkoopkanalen van Thalys, waaronder thalys.com, de Thalys-app en in reisbureaus.
  • Prijsvoorwaarden:
    • Standaardtarieven (inclusief Youth, Kid en Senior, Comfort) zijn kosteloos te wijzigen tot de vertrektijd die op het ticket staat aangegeven voor elke reservering gemaakt tot en met 30 augustus.
    • De tarieven Standard mini, Comfort mini, Premium mini, Jeune mini, Mini groupe, Comfort deal en Weekend Comfort-tarieven die niet te wijzigen waren, zijn te wijzigen tegen een vergoeding van 5 euro per ticket, tot het op het ticket aangegeven vertrektijdstip. Ticket voor elke reservering tot en met 30 augustus.
    • Details van de prijzen zijn terug te vinden op thalys.com

Versterkte sanitaire maatregelen

De gezondheid, de veiligheid en het welzijn van de reizigers en medewerkers staan ​​centraal bij Thalys. Tijdens de coronacrisis worden er strikte gezondheids- en veiligheidsmaatregelen gehanteerd. Deze maatregelen gelden in alle treinen, tijdens elke reis en voor alle bestemmingen:

  • Een maximale bescherming door het verplicht dragen van een mondmasker;
  • Een versterkte hygiëne met regelmatige reiniging van onze treinen;
  • Het mobiliseren van al onze medewerkers om onze reizigers zo goed mogelijk bij te staan en beschermen.

Uitgelichte foto: ©Thalys


Nick heeft zijn hele leven lang al gereisd en heeft vele mooie momenten meegemaakt. Nu als fotograaf zijnde, probeert hij deze momenten alsnog op de gevoelige plaat te leggen. Zijn motto? Eén foto zegt meer dan duizend woorden!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.